تاریخ درج۱۳۹۸/۱۱/۰۸
تعداد بازدید۵۷۱
موضوعات
امتیاز کاربران

دوره آموزشی حضوری «دیجیتال مارکتینگ؛ بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی»

دوره آموزشی حضوری «دیجیتال مارکتینگ؛ بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی»، همزمان با هشتمین توان‌افزایی نهادهای ترویجی فعال در سطوح دانشگاهی برگزار می‌شود. این دوره به مدت چهار ساعت، با تدریس جناب آقای علیرضا کاظم‌زاده، مدیر شبکه‌های اجتماعی شرکت الوپیک، 18 بهمن ماه 1398 در پردیس فنی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. هزینه ثبت‌نام در دوره 120 هزار تومان است و دانشجویان می‌توانند با تخفیف 20% و با هزینه 96 هزار تومان در دوره ثبت‌نام کنند. به شرکت‌کنندگان، گواهی حضور در دوره از طرف سایت آموزش فناوری نانو اعطا می‌شود. ثبت‌نام در این دوره برای عموم آزاد است و با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

هر کسب‌وکار و فعالیت اجتماعی، برای رشد و گسترش خود نیازمند شناخته شدن و معرفی مؤثر به افراد و گروه‌های مختلف است. فرایند معرفی و شناخت کسب‌وکار و فعالیت، به صورت کلی تحت عنوان بازاریابی یا مارکتینگ شناخته می‌شود. راه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی مختلفی وجود دارند که با شناخت صحیح از آن‌ها، در کنار درک صحیح از فعالیت، خدمت و محصول خود، و مخاطبان و بازار هدف خود، می‌توانید آن‌ها را به کار بگیرید تا مخاطبان و مشتریان بیشتری را به صورت مؤثرتری جذب کنید. امروزه فضای نت ابزارهای متنوعی را برای بازاریابی فراهم کرده است و بازاریابی دیجیتال به عنوان یک تخصص برای بازاریابی در دنیای امروز به حساب می‌آید که نیازمند درک درست از فضای دیجیتال، مخاطبین و ابزارهای آن است. در این میان، شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توئیتر، لینکدین و ... از اهمیت و اثرگذاری بیشتری برخوردارند چرا که جامعه هدف گسترده و متنوعی را در برمی‌گیرند، و اثرگذاری و سرعت انتشار محتوای بسیار بالایی دارند. بنابراین شناخت این شبکه‌ها و نحوه بازاریابی با استفاده از این ابزار در دنیای کسب و کار امروز اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

 

سایت آموزش فناوری نانو، دوره حضوری «دیجیتال مارکتینگ؛ بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی» را همزمان با هشتمین توان‌افزایی نهادهای ترویجی فعال در سطوح دانشگاهی برگزار می‌کند. این دوره در تاریخ 18 بهمن 98 از ساعت 13:30 الی 17:30 در پردیس فنی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی تهران – سالن بو علی سینا برگزار می‌شود.

 

هزینه ثبت‎نام در این دوره آموزشی 120 هزار تومان است و دانشجویان می‌توانند با تخفیف 20 درصدی، با هزینه 96 هزار تومان، در این دوره ثبت‌نام کنند.

 

به همه شرکت‌کنندگان حاضر در دوره، گواهی حضور از طرف سایت آموزش فناوری نانو اعطا می‌شود.

 

این دوره توسط جناب آقای علیرضا کاظم‌زاده، مدیر شبکه‌های اجتماعی شرکت الوپیک، تدریس می‌شود؛ در ادامه، رزومه مختصری از مدرس ارائه شده است.

 

مدرس و مشاور بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (سوشال‌مدیا مارکتینگ)

مدیر شبکه‌های اجتماعی شرکت الوپیک

مؤسس تیم‌های تبلیغاتی WedBiz

اکانت منیجر سابق شرکت تبلیغاتی وی‌کلیک (سرمایه‌گذاری فناپ)

بنیان‌گذار پلتفرم آسان‌عروسی در مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی

 

سرفصل‌های این دوره عبارتند از:

آشنایی با بازاریابی و انواع مختلف آن

مقدمه‌ای بر بازاریابی دیجیتال

آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی در فضای اینستاگرام

الگوریتم‌های اینستاگرام: بررسی پارامترهای اثرگذار الگوریتم - آنچه که برای رشد در اینستاگرام باید بدانید

آشنایی تکنیکال با اینستاگرام: بیونویسی، پست‌گذاری، نکات استوری و لایو، استراتژی هشتگ‌گذاری و ...

بازاریابی محتوایی در اینستاگرام: هدف‌گذاری، دسته‌بندی انواع محتوا، دسته‌بندی مخاطب، تقویم محتوایی و ...

توزیع و آنالیز محتوا در اینستاگرام: روش‌های افزایش بازدید محتوا - نحوه آنالیز و بررسی نتایج

تبلیغات در اینستاگرام: بررسی انواع روش‌های تبلیغات - طراحی کمپین تبلیغاتی

 

ثبت‌نام در این دوره از ۲ طریق ممکن است: سایت ایوند و صفحه شخصی اعضا در سایت ستاد

۱- جهت ثبت‌نام از طریق سایت ایوند، از طریق دکمه زیر وارد صفحه ثبت‌نام شوید و پس از تکمیل فرم، ثبت‌نام کنید.

۲- ثبت‌نام از طریق کارتابل افراد در سایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو
. ثبت‌نام در این دوره‌ از طریق صفحه شخصی اعضا در سایت ستاد قسمت کارتابل افراد (حمایت تشویقی) صورت می‌گیرد. مراحل ثبت‌نام به صورت زیر است:




برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره با شماره‌  ۰۹۱۰۴۷۱۲۰۳۶و ۶۶۱۲۳۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.